Tuesday, April 16, 2013

P125 Putrajaya | Husam Musa Bersama Blogger


P125 Putrajaya | Husam Musa Bersama Blogger | Seusai solat Isyak tadi saya bergegas ke Presint 8 untuk sama-sama mendengar amanat Dato' Paduka Husam Musa. Malam ini adalah malam bersama para blogger, facebooker dan twitter. Sudah lama tidak melihat pemimpin ini dari jarak dekat. Tidak rugi saya menghadirinya malam ini.

 Ayuh! mari dengar kalimah-kalimah dari pemimpin yang bakal menjadi ahli Parlimen Putrajaya ini.


video

"Kalau nabi berhijrah, ada Ansar dan Muhajirin. Sekarang saya ini muhajirin, maknanya saya sekarang muhajirin, dan ansarnya di kalangan sedara- sedara sekalian. Saya memerlukan Muhajirin bagi membina Kota Makkah Al- Mukarammah (Putrajaya). Minit 6.45

Ada di surau tadi saya di tanya, bagaimana Rasulullah menyatupadukan orang-orang arab, rasullullah menyatupadukan orang arab dengan bi hablillah,bukan dengan  harta dan kekayaan."




9 comments:

Anonymous at: April 16, 2013 at 10:38 PM said...

Lepas kluar video stopa spender, lemah aku nk vote PAS..kesian husam, dia ni antara pemimpin PAS yg bagus..kerana nila setitik rosak susu sebelanga..

Anonymous at: April 16, 2013 at 10:39 PM said...

Lepas kluar video stopa spender, lemah aku nk vote PAS..kesian husam, dia ni antara pemimpin PAS yg bagus..kerana nila setitik rosak susu sebelanga..

Anonymous at: April 16, 2013 at 11:17 PM said...

eleh..hang kalau tak keluar video pun hang x pangkah PAS kan? penyokong PAS sejati pangkah PAS bukan kerana mustapha ali..

Anonymous at: April 17, 2013 at 12:10 AM said...

spesis abdullah b ubai...mcm nie lah

{ Kaki Sembang } at: April 18, 2013 at 3:33 PM said...

umpornooo mmg suka jaga spender org..hehe

{ amy khoo } at: April 18, 2013 at 6:56 PM said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous at: April 18, 2013 at 7:00 PM said...

Very good start " Lets work closely in full force , team effort , to achieve our goal in the spirit of harmony multiracial Pakatan , Sokong lah Husam Musa ., calun Putrajaya - seorang bijak kepimpinan dan arif keagamaan .

Anonymous at: April 24, 2013 at 2:06 PM said...

oi kakisembang,umporno tu mmg satu hal la,mmg puak tu tunggu peluang je, tapi klu stopa spender tu tak berzina,benda ni tak jadi hal pn...isu skrg ni apa pas buat dgn stopa tu?? klu hassan ali,ust nasa boleh kena pecat, inikan pula kesalahan dengan Allah dorang bleh dok diam je...klu ada yg ble kata video tu palsu/edit, mmg sah korg sume mmg bahlol tahap cipan..satu,satu Allah tunjukkan kemungkaran org yg berselindung sebalik ISLAM, masih tak terima lagi...kesian korang...sedih aku..SEDIH......SAD..

Anonymous at: April 30, 2013 at 1:35 AM said...

berlakon jadi penyokong pas konon.. ingat orang tak tau, mengaku saja la hang tu penyokong umno. kehkehkeh..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Tinta Asyraf. All Rights reserved
RSS Feed. This blog is proudly powered by Blogger. Design by dzignine based on Minima-White code frameworks